Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Euro…

…Βύζιων σονγκ κόντεστ

Eurovision_Song_Contest_logo.svg

Ε, όλοι θα ασχολούνται με αυτό το θέμα για αρκετό καιρό από τώρα. Γιατί όχι και εγώ?

Βέβαια ο μόνος λόγος που αξίζει τελικά να ασχοληθείς, είναι για να δεις που πετιούνται τα λεφτά σου κακομοίρη. Σε ένα θεσμό που κρύβει πολλά περισσότερα από όσα εμφανίζει. Τι εννοώ? Πολύ απλά πολιτικά παιχνίδια και στρατηγικές. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι οι χώρες που γειτονεύουν μεταξύ τους ψηφίζουν η μία την άλλη. Και όχι δεν βγάζω από έξω την Ελλάδα με την Κύπρο που θεωρούνται “αδελφικές” χώρες. Η ποιότητα και η αντικειμενική “ετυμηγορία” των εκατομμυρίων τηλεθεατών πηγαίνει στην κάλαθο των αχρήστων. Ή μήπως “την πηγαίνουν” στην κάλαθο?

Αν ήθελα να επεκταθώ θα έλεγα ότι μπορεί και όλο το πράγμα είναι εξ αρχής στημένο. Θα ήθελα να πιστεύω ότι δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Είμαι ομως πεπεισμένος ότι υπάρχει διάχυτη σκοπιμότητα σε όλο το εγχείρημα. Προσωπικά μου τη δίνει στα νεύρα αυτή η “μόδα” της απ’ευθείας ανάθεσης σε καλλιτέχνη και συνθέτη. Υπάρχουν πολλά ακατέργαστα διαμάντια στην Ελλάδα που μπορούν να τα καταφέρουν χιλιάδες φορές καλύτερα, από ότι οι συγκεκριμένοι που ανατέθηκαν στον φετινό διαγωνισμό. Βλέπε στο ετήσιο φεστιβάλ τραγουδιού Θεσσαλονίκης. Τόσο ωραίοι καλλιτέχνες με καινούριες ιδέες! Οι συγκεκριμένοι όμως που επιλέχθηκαν, επιλέχθηκαν για το πλούσιο(?) βιογραφικό τους και για τις διασυνδέσεις τους με τις δισκογραφικές εταιρείες. Εμπορικότητα στο έπακρο. Εμένα και τους χιλιάδες αντι-φάν του Σάκη Ρουβά πότε θα με ρωτήσουν αν θα ήθελα να τον επιλέξω και να του αναθέσω να με αντιπροσωπεύσει στην Γιουροβίζιον? (Προσωπικά χέστηκα για την συγκεκριμένη εκδήλωση) Αλλά γιατί να πληρώνω για κάτι το οποίο δεν μου αρέσει και δεν με αντιπροσωπεύει σαν προσωπικότητα?

Είμαι σίγουρος ότι αν ρωτούσαν ποιοί θα ήθελαν ακόμη να πληρώνουν στον λογαριασμό της ΔΕΗ τα πάγια της ΕΡΤ (έστω μόνο για την Γιουροβίζιον), ένα τεράστιο ποσοστό θα απαντούσε αρνητικά. Για να μην πω γενικά τα πάγια της ΕΡΤ και όχι μόνο για την συγκεκριμένη εκδήλωση. Υπάρχουν τόσα κανάλια που είναι ελεύθερα και τα παρακολουθεί πολύς κόσμος χωρίς να πληρώνει τίποτα. Ίσως μόνο το τίμημα των διαφημίσεων. Όμως μήπως τα κανάλια της ΕΡΤ δεν έχουν έσοδα από διαφημίσεις?…

Η αλήθεια(μου) είναι ότι έχω βαρεθεί να πληρώνω παπαριές στην κυριολεξία και για πράγματα ανούσια στο σύνολό τους. Δεν θέλω να ασχολούμαι με Γιουροβίζιον και Ρουβάδες άλλο. Δώστε ένα τέλος στα μοντέλα που κυριαρχούν στις τηλεοράσεις από την εκάστοτε εταιρεία μάρκετινγκ. Ο καθένας μας είναι διαφορετικός και με ομορφιές ανώτερες από αυτές που μας προβάλουν τα media. Αφήστε την ελευθερία να κυριαρχίσει. Μη σκλαβώνετε τους ανθρώπους σε μοντέλα του μάρκετινγκ και γίνετε πιο ανθρωποκεντρικοί. Περιοριστείτε στην “απλότητα” της καθημερινότητας.

Προσωπικά δεν έχω την ανάγκη να ακολουθήσω κανένα “πρότυπο” ζωής, πέραν του να κυλήσω στην δική μου…

1 σχόλιο:

  1. Yparxoun 2 eidh krishs.
    1.H pagosmia
    2.H krish tou Sakh sthn Eurovision.

    Pisteuw oti an h kybernhsh ependysei sto 2o tha ths bgei cheaper kai tha exei na perhfaneuetai kai gia kati otan perasei h mpora :P

    An syggrineis ta posa ths krishs (1) me ths (2) tha deis oti einai se entelws diaforetikes klimakes.Symperasma : KAI LIGA KSODEYOUME...

    ΑπάντησηΔιαγραφή